dissabte, 6 d’abril de 2013

El secret de Meritxell

Autor: Vicent Enric Belda
Dibuixos: Jordi Vila Delclòs
Editorial: El Micalet Galàctic


Aquest llibre està bé. Ho recomane a les persones que no lligen molt, és molt fàcil de llegir, el tema es interesant, però un poc infantil, té la lletra molt gran, no m'agraden els llibres amb molts dibuixos, però els dibuixos d'aquest llibre m'agraden...











Meritxel es una xiqueta amb molta imaginació, dorm desperta.
Està enamorada d'un xiquet anomenat Joel, que va a la seua classe, pero al principi Joel ni li feia cas. Joel es fa amic d'ella perquè la tia de Meritxel era molt amiga de la mare de Joel. Meritxel està amb la seua tia perquè els seus pares estaven fora, la seua mare es una poetissa molt famosa i viu en França, i el seu pare és un arqueòleg molt famós també i està molt ocupat.
Tot comença amb un bonic i gris gatet anomenat Sílver que té un gran secret, i una dona molt extranya que es la deessa de los Bastet.
Jo crec que lo que més m'ha agradat ha sigut tota la història del pare quan era un jove sense fama . El personatge que menys m'ha agradat ha sigut Joel.
Ho recomane.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada