dilluns, 20 de maig de 2013

El meu oncle Simeó


Un home important en la meua vida




En aquesta publicació vaig a parlar-vos del meu oncle Simeó. He agafat al meu oncle Simeó senzillament perquè m'apeteix parlar d’ell. Podria parlar d'altres persones que veig més, però vaig a parlar d’ell.
Jo veig al meu oncle tots els matins quan vaig a la botiga de ma mare per a anar al col·legi. També el veig quan estic a casa dels meus iaios perquè viu allà.

Ell treballa a la fruiteria de ma mare tots els matins. Reposa el gènere i treballa fins montar-ho tot i que el ritme de la botiga vaja més tranquil. També te un hort ecològic on treballa quan pot. Li agrada molt treballar als horts.
El meu oncle era el cinquè de sis germans, va nàixer el 13 de setembre del 1967. Va nàixer a Alcàntera del Xúquer a València però va començar els estudis en Torremayor, un poblet de la província de Badajoz però amb cinc anys va tornar a València i seguí els estudis. No pogué acabar-los perquè havia de treballar al camp. Ell volia fer la carrera de física i química.
És una persona molt treballadora i extravertida encara que és un poc despistat. És bastant culte i és un gran defensor de la cultura catalana. Seguix el barça, està totalment en desacord amb tot aquest embolic amb el català i tot açò, però no vaig a entrar en política que ara tot és política, política i política...
Quan era petit jo estava molt més temps en casa dels meus avis i el veia molt més. Jo, com em reia de tot, m’agradava moltíssim jugar i estar amb ell perquè m’entretenia molt (i açò que ell no té cap de mà amb els xiquets...). A mi, m’agradava molt emprenyar-lo. Ara estic menys temps amb ell a sa casa però també tenim moments divertits.
T’estime molt Sime!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada