dilluns, 20 de maig de 2013

El meu pare: Joaquim (Ximo)



El meu pare Joaquim, en la nostra família; més conegut per Ximo, va nàixer a València el 8 juny de l’any 1964. Va nàixer a la clínica “La Cigüeña”. Ell és el fill més petit dels seus germans, ja que són tres germans. En té un germà, el més major que es diu Enric Iborra, i una germana; que és la mitjana dels germans que és diu Eugenia Iborra. La seua mare es diu Joana Posadas, però li diem Jane. I el seu pare es deia Josep Iborra.


El meu pare va anar al col·legi Lluis Vives, i després va anar a l’institut Lluis Vives també.


El meu pare va estudiar piano al conservatori des dels 14 anys fins als 18. Ara ell sap tocar el piano, però no tan bé com abans. També sap tocar el clarinet, però li passa el mateix que amb el piano, què no es recorda tant com abans.


Es va casar amb la meva mare a l’any 1998 en Argamasilla de Alba (poble de la meua mare). Em va tindre a mi a l’any 2001. La meua mare volia posar-me Margarita Adelaida, igual que la seva mare; la meva avia, però el meu pare, va canviar la “t” per la “d”. A l’any 2004 va tindre amb la meva mare a la meua germana a la qui li van ficar de nom Mariona.     


El meu pare ara té 48 anys, però dins de poc va a tindre els 49. Ell treballa d’arquitecte i també dóna classes d’arquitectura. Ell treballa a l’Universitat Politècnica de València (U.P.V), al igual que la meua mare.
Al meu pare li agrada molt escoltar música i llegir. El meu pare és molt seriós a l’hora del seu treball, però quan està a casa és molt graciós.


1 comentari: