dissabte, 18 de maig de 2013

EL MEU PARE


Hola sóc Kike , aquest dia parlaré del meu pare. Mon és el millor pare del món, ja que tot el que tu fas a ell li pareix bé. El meu pare en la seua vida no ha fet alguna casa roïna ja que ell és el millor del món.

El meu pare va nàixer a Minglanilla al 11-8-1964. Va nàixer al meu poble a la casa de la meua  iaia. Durant tota la vida li han agradat els estudis i per això, sempre vol saber més. Des de que era un xiquet va treballar al taller del meu iaio. Quan es va fer més gran, va treballar tots els estius a u restaurant per a tindre diners. Quan era un adolescent va conèixer a la meua mare. El meu pare va fer tots els estudis i quan es va casar amb la meua mare va vindre a treballar a València.


El seu primer treball a València va ser treballant a una fàbrica de productes químics. Va treballar uns sis mesos ja que després, va trobar el seu actual  de porter en una finca. Durant els primers mesos la meua mare i ell van viure a una casa de la meua tia Angelita, però després van comprar l'actual casa que tenim.

Des de que jo era molt xicotet, el meu pare sempre estava treballant i per això crec que el meu pare és un home que dona la seua vida per els seus fills.

Després de treballar a la finca el meu pare, va ser pare per primera vegada del meu germà. Va tindre que treballar i cuidar del meu germà,de la meua germana i de mi, a la mateixa vegada que el meua mare feia el mateix.

En la actualitat tambè treballa als garatges del costat de la meua casa.

Des d'açí vull donar les gràcies a tots els homens del món per cuidar tan bé dels seus fills. Però el meu pare és el millor pare del món i vull donar-li les gràcies de cor. Jo crec que sense el meu pare, jo mai seria com sóc, ja que ell sap educar als seus fills tan bé com qualsevol altre pare del món.

Gràcies pare per ser com eres, espere que en la vida no patisques un canvi, i que  sempre sigues com eres. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada