dimarts, 28 de maig de 2013

ELS MEUS AVANTPASSATS

                                   

EL MEU AVI
JOSÉ CHIRLAQUE


El meu  iaio va ser un gran periodista, va treBallar durant molt anys al periòdic ''Llevant'' .Es va encarregar de la part esportiva del periòdic.
Al mateix temps també va treballar a la ''Caixa d'estalvis'' ,treballava en els servicis socials on va crear i organitzar les biblioteques de molts de pobles de la Comunitat Valenciana i gràcies a ell molts pobles i moltes persones van poder disfrutar d´una biblioteca al seu poble.
També va organitzar concursos de dibuixos, de contes, de relats,.. etc cuyo premi eren lots de llibres .




 EL MEU BESAVI

                                      MANUEL PEIRÓ


El meu besavi ,de nom Manuel Peiró, va ser un gran i famós metge en el poble de Montserrat. Estaven en l'època de la guerra i la post-guerra, havien moltes malalties en el poble de Montserrat. El meu besavi va curar moltes persones en l'època de la guerra, i per ser un gran home amable i de bon cor curava gratis a la gent que  per culpa de la guerra no tenien diners. 
Per això, per tenir un gran cor, quan va morir li van fer un homenatge posant al carrer on vivien carrer de Manuel Peiró.
M'hauria agradat molt conèixer-lo. 





També vaig tenir un tatara-tatara-avi que va lluitar junt al general Prim, però ara no me'n recorde del seu nom.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada