dilluns, 20 de maig de 2013

SALVADOR


                         
Salvador era el meu veí, vos preguntareu per què he fet aquest text sobre el meu veí, perquè suposadament aquest text era d’un home familiar important per a tu, però Salvador era com el meu iaio, el volia molt i vivia al costat de la meua casa, a la mateixa planta, Salvador es quedava moltes vegades amb nosaltres ( Mina i yo) quan els meus pares se n’anaven a treballar.
Recorde que sempre veien les tres mateixes pel·lícules, “La reina Cobra”, “Ali Baba i els quaranta lladres” i “ Les Mil i una nit” .Com era més xicoteta m'encantaven eixes pel·lícules, també em recorde de que sempre menjàvem una “coca cola” i un "san jacobo".


Salvador tenia molts animals, ocells, gossos fins i tot va arribar a tindre esquirols . Una s’anomenava “Mari” i l’altra “Pili”, tenia dues gosses una s’anomenava Nineta i l’altra Magdalena. Nineta era seua i lladrava molt i li mossegava.Salvador ballava veient la pel·lícula Reina Cobra i Nineta li lladrava i  era molt graciós i Magdalena era d’un amic seu. Salvador era gai, el seu nuvi va morir d'un tumor celebral.


Salvador es vestia de dona solament per a fer els seus shows a una discoteca a Eivissa, va guanyar un premi i li van donar una copa. Un dia estàvem jugant amb un videojoc i vaig guanyar i per eixa bobada em va donar la copa. Salvador també ens cosia molts vestits de princeses que nosaltres volíem com el de “Ariel” o el de “Blancaneus”...

Salvador va morir fa 3 anys en 2010, era molt bona persona i molt important per a mi, mai el vaig a oblidar.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada