dilluns, 2 de setembre de 2013

Carta als meus alumnes


Estimats alumnes:
 L'estiu ja s'ha acabat i en uns pocs dies vos espera l'institut. Jo avui ja he començat a treballar. Ja he vist el meu nou col.legi,he conegut a  les meues i als meus nous companys de treball i la que serà la meua classe. Continue estant en 5é i 6é  de Primària. Com a novetat , no donaré plàstica .Ara només em falta conèixer als nous alumnes. 
Ací us deixe per al record algunes fotos dels últims dies . Quan puga us posaré alguna cosa més que tinc vostra . Encara no tinc clar el nou blog, però ja posaré l'enllaç. Us anime a que continueu utilitzant Guacamole. 
Us trobaré a faltar!!! Sigau feliços!!
Eva 



7 comentaris:

  1. ¡Muchas gracias Eva! ¡Te deseo suerte con tus nuevos alumnos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yo también os deseo mucha suerte a vosotros. Seguro
      que vais a triunfar!

      Elimina
  2. Muchísimas gracias Eva por estos dos años juntos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias a vosotros Ángel. Han sido 2 años muy buenos para mí. Espero que en el instituto os vaya de maravilla. Por cierto ¿ al final vas a ir a Abastos o te vas al pueblo?

      Elimina
  3. Eva en el instituto me va genial, pero claramente no es lo mismo que el bonito y pequeño Luis vives. Eva te deseo lo mejor espero que sigamos en contacto, gracias por todo Eva eres genial

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Javier, me alegro de tus noticias y de que os vaya todo bien. Estoy convencida de que todos y todas vais a triunfar. Vosotros también habéis sido geniales.

      Elimina