dimarts, 8 d’octubre de 2013

JA TINC NOU BLOG


       Hola, hola ! Encara entreu a Guacamole?  Espere que us vaja de meravella a l'institut.
Podeu seguir contant coses ací, eh?
     Jo he estat molt liada . Això d'utilitzar les tablets a classe m'està donant molts mals de cap de moment. Bo, com algú de vosaltres em digué que quan tinguera blog l'enllaçara, ací el teniu. 
Després de moltes discussions pel nom ( je, je, com quan vosaltres!) va eixir aquest. De moment no hi ha molt, però ja sabeu que omplir un blog costa treball i dedicació. En el Bloc Explosiu em trobareu els propers dos cursos. També us deixe un clon de Diari de classe. Aquest últim només l'utilitze per a publicar recursos. 
Bo, no vull cansar-vos. Ja sabeu on estic per si voleu qualsevol cosa. Sigau feliços !!!!





7 comentaris:

  1. Hola Eva! He vist el teu nou blog, està molt bé. A tots ens va molt bé a l'institut, em conegut a molts xiquets i xiquetes.
    Segur que als teus alumnes els agrada molt el blog. Que hu passeu molt bé!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Margarida, m'alegre de saber de tú i de que us vaja tant bé a l'institut. Per cert , pel Carles tinc unes alumnes que et coneixen del cor...

      Elimina
  2. Hola Eva, ¡ahora miro tu blog nuevo! Pero una cosa, ¿nosotros teníamos mejor gusto para los nombres no?Jajaja

    ResponElimina
  3. Eva la profesora de educación física me dijo no se que de que me mandabas saludos y otra cosa de una excursión de vela. Bueno a lo que iba los blogs estan genial me encanta el logo de Diari de Clase

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues sí, resulta que es amiga de mi compañera de 6º del nuevo colegio. Este año vamos a ir a una actividad de vela y como son amigas, me dijo si quería que fuéramos en las mismas fechas. Así que creo que coincidiremos. Oye, ¡ cómo te echas flores por el logo de diaria de classe nou!! Saludos.

      Elimina
  4. Hola Eva, he visto tu nuevo blog y no sé si llegará a ser tan genial como lo es el nuestro.
    En el insti. nos va bien a todos, incluso nos dan menos caña que tu nos dabas, jajajajajajjaja.
    Saludos.

    ResponElimina
  5. Jajajaja la verdad es que me gusta más el nombre de nuestro antiguo blog

    ResponElimina