A Educació física
A la classe de Educació Física la professora Ines ens a dit que aniríem a fer una coreografia amb les cordes la cançó va a ser AU SI TEU PEGO DE MICHAEL TELO .També ens tindrem que posar en parelles. Va a ser de les coses més divertides de E.D.
por fin se como se llama la cancionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
ResponEliminapor fin se como se llama la cancionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
ResponElimina