divendres, 22 de febrer del 2013

Casament de Carnaval, Casament que res val....

El dia de Carnestoltes, també celebràrem el final de la nostra vida escolar com a desplaçats. Després de quasi 3 mesos, hem tornat a la nostra aula, amb sostre, amb llums noves, amb quasi pissarra digital penjada.... Ací teniu el vídeo de la festa. Què bé que s'ho passàrem!!!




6 comentaris:

  1. ¡Ja, ja, Francisco ,todavía estás un poco de carnaval porque has puesto los signos de exclamación al revés! ¡ Parece que sigan de fiesta!

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt. Que divertit!!!!!!!

    ResponElimina
  3. ¡¡¡¡¡¡Ha sido el mejor carnaval que yo recuerde!!!!!!

    ResponElimina