El dia de Carnestoltes, també celebràrem el final de la nostra vida escolar com a desplaçats. Després de quasi 3 mesos, hem tornat a la nostra aula, amb sostre, amb llums noves, amb quasi pissarra digital penjada.... Ací teniu el vídeo de la festa. Què bé que s'ho passàrem!!!
jajaja, que be ens ho vam passar
ResponElimina!EL MEJOR CARNAVAL DE TODA MI VIDA¡
ResponElimina¡Ja, ja, Francisco ,todavía estás un poco de carnaval porque has puesto los signos de exclamación al revés! ¡ Parece que sigan de fiesta!
ResponEliminaM'ha agradat molt. Que divertit!!!!!!!
ResponEliminajajajajajajaja ¡¡¡es molt gracios!!!
ResponElimina¡¡¡¡¡¡Ha sido el mejor carnaval que yo recuerde!!!!!!
ResponElimina