Hola Javier, veig que has sabut posar el cómic al blog, però se t'han colat moltes faltes d'ortografia. Estaria bé que les corregires a Toondoo i després els tornares a posar. De tota manera, felicitats! Ah, i també has barrejat maiúscules i muníscules.
Hola Javier, veig que has sabut posar el cómic al blog, però se t'han colat moltes faltes d'ortografia. Estaria bé que les corregires a Toondoo i després els tornares a posar. De tota manera, felicitats! Ah, i també has barrejat maiúscules i muníscules.
ResponElimina