Recomanació: Quina canya de tisora!!!
Autor@: Mercé Viana
Aquest estiu m´he llegit un llibre anomenat " Quina canya de tisora!!!"
Tracta d'un xiquet anomenat Carles que está a un internat i un dia decideix escapar-se de l´internat

i es queda a un bosc una nit perquè es va perdre .Al dia següent es troba amb una tisora que li cau al cap i resulta que parla, Carles i la tisora es fan amics i Carles decideix anar al poble a buscar treball per a poder menjar i una xiqueta del poble li diu que un jardiner s'havia mort i que necessitaven un altre nou jardiner, de la casa de una rica molt mandona i la tisora de Carles com sap tallar tot, el mal de cap, plantes...etc va tallar el jardí de la senyora rica mandona i es va enfadar molt perquè no li agradava res però la tisora li va tallar la xuleria i lo dolenta que era i es va fer un tros de pà i molt bona, si voleu saber el final llegiu-vos el llibre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada