Revista digital de 6é de Primària del CEIP Lluis Vives de València. Curs 2012-2013
dimecres, 23 de gener del 2013
VISITA AL MUSEU DE PREHISTÒRIA
Més fotos de les eixides del primer trimestre. Ara li toca a la visita que vàrem fer al museu de Prehistòria per a veure les sales dedicades als ïbers i participar al taller d'escriptura .
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada