Esta molt ben fet
El meu nom te en valencia el accent obert i el nom de Llorenç es diu Llorenç no Lorenzo
Si vols fer alguna correcció ortogràfica, és important que escrigues els teus comentaris sense faltes. Als dos que has fet hi ha alguna falta. A més, ja has de saber que jo no faig mai la traducció del vostre nom. Ha quedat clar?
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Esta molt ben fet
ResponEliminaEl meu nom te en valencia el accent obert i el nom de Llorenç es diu Llorenç no Lorenzo
ResponEliminaSi vols fer alguna correcció ortogràfica, és important que escrigues els teus comentaris sense faltes. Als dos que has fet hi ha alguna falta. A més, ja has de saber que jo no faig mai la traducció del vostre nom. Ha quedat clar?
EliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponElimina