Autor: Juane Gumbau.
Ilustracions: Subi.
Hi havia una vegada una xiqueta que vivia amb la seua tia perque els
seus pares s´avien anat a les muntanyes.
Un matí Lluna i el seu gos Xusco van pensar anar a les muntanyes a per els seus pares, aixina que Lluna li va dir a un senyor que li arreglava el cotxe del seus pares i que si li podia dir la matrícula del cotxe dels seus pares i de quin color era.D'aquesta manera Lluna va començar el seu camí amb Xusco.
Pel camí es va trobar amb molta gent a la qual Lluna va preguntar si havia vist un cotxe roig que el conduïa un senyor alt i la gent li deia que si. Aixi que si voleu saber més sobre aquesta història.... llegiu-vos aqueste conte.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada