Tal i com em vau demanar la setmana passada, he presentat el blog Guacamole als VII Premis Espiral. L'he posat en la categoria de blogs d'alumnes, ja que sou vosaltres qui feu quasi tot el treball . Així que ja sabeu, us anime a fer els millors articles, les entrades més originals i personals i els comentaris més ocurrents. I tot això sense faltes....
Donç ja saps Nicolàs, a llevar la cançó de ola k ase.
ResponEliminaViva Guacamole amb creïlles!
ResponElimina¡viva!
ResponElimina