El meu cosí Didier va nàixer el dos de desembre 1984 ,es a dir, té 28 anys, compleix 29 anys aquest any .
Els pares de Didier es diuen: Albert i Batriu, ell té una germana que es diu Jessica, és més xicoteta que Didier.
Ell treballà de policía militar, volava amb un helicòpter, eixe treball m´agrada molt .
Ell va rebre un premi i va exir a un periòdic molt important d'Amèrica del nord, el títol es aquest "Person of de century" "home del segle".
El somni d'ell era anar a Canadà, fa uns any va anar a Miami, es va posar content ja que cada vegada s´ apropa més i al seu destí.
Ell porta des de que va arribar a Miami ,intentant que viatgen els seus pares i a la seua germana xicoteta allí.
I fa poc ho va aconsegir, actualment la germana i els pares están a Miami amb ell disfrutant de les platges tan boniques que té.
I fa poc ho va aconsegir, actualment la germana i els pares están a Miami amb ell disfrutant de les platges tan boniques que té.
Mireu-les !
He escollit al meu cosí Didier perque de major m´agradaria proposar-me metes com ha fet ell.









Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada