Com veieu, estic publicant treballs que heu fet durant aquest curs, però que encara no els havia pogut posar. Je, je, ací encara no s'havia caigut el sostre de classe i Juanma no se n'havia anat. Si voleu recordar els treballs que vau fer, podeu passar per diari de classe. Els vaig penjar allí.
Revista digital de 6é de Primària del CEIP Lluis Vives de València. Curs 2012-2013
diumenge, 12 de maig del 2013
EXPOSICIONS DE TREBALLS DELS VIATGES PER LA UNIÓ EUROPEA
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Ahí estamos Diego y yo chupando cámara.
ResponElimina