Eva, en las etiquetas me has puesto a mi, y no a Francisco.
Ens ha quedat molt bé. Gràcies Eva.
Está muy bien
Eva, en las etiquetas me has puesto a mi, y no a Francisco.
ResponEliminaEns ha quedat molt bé. Gràcies Eva.
ResponEliminaEstá muy bien
ResponElimina