Ací teniu les primeres maquetes acabades. Han quedat molt bé ! La propera setmana la resta. Ara se n'anem uns dies a la muntanya.
Diego i Jose : La casa i el far.
Jorge i Carlos: La fira.
Mina i Javier Bisbal : La plaça del poble.
Margarida, Fedra i Ana : La plaça.
Evan i Santiago : El cotxe.
Irene i Nancy : El carrer.
Felicitats a tothom !
¡Me encata el vídeo! Eva, nos pillas a todos desprevenidos
ResponEliminaJajajjaja, que chulo todo, el vídeo trabajando, las maquetas, la música, todo!!
ResponEliminaEnhorabuena!!!
¡Están genial todas las maquetas!
ResponEliminaLa veritat és que està molt ben fet el muntatge.
ResponElimina