Ya has hecho el libro que decías de las obras de teatro, te ha quedado bien, y la historias están genial.
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Gracies Eva per el llibre de les obres de teatre, el meu es el primer :).
He llegit algunes i m'han agradat prou. A veure si dòna temps a interpretar alguna.
Sí a mi también me gustaría representarlas,a los padres o a los de el cole.
Ya has hecho el libro que decías de las obras de teatro, te ha quedado bien, y la historias están genial.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaGracies Eva per el llibre de les obres de teatre, el meu es el primer :).
ResponEliminaHe llegit algunes i m'han agradat prou. A veure si dòna temps a interpretar alguna.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
EliminaSí a mi también me gustaría representarlas,a los padres o a los de el cole.
ResponElimina