Revista digital de 6é de Primària del CEIP Lluis Vives de València. Curs 2012-2013
diumenge, 9 de juny del 2013
DIPLOMA 1er ACCÉSIT
Ja hem anat i hem tornat amb el nostre diploma. Hem quedat els quarts. Felicitats a tothom. Com veureu a l'eixir quasi ens volem del vent. Demà ho celebrem a classe. Quan tinga més fotos i el vídeo ho posaré.
Enhorabuena a toda la clase. Un viaje rápido pero intenso!!!
ResponEliminaMañana a celebrarlo todos juntos...