Recomanació
El llibre tracta de una xiqueta que té un poder, al senyalar a les persones els convertix en alguna cosa estranya. Per a mi, aquest poder,per dir-ho així, és una crítica a la gent que senyala amb el dit. Es va enfadar amb els seus amics que vivien a la casa del costat que estaven obsesionats amb la caça , aleshores la xiqueta va asenyalar-les amb el dit màgic i a la nit es van convertir en persones amb ales i molt xicotetes ,van començar a treballar com ocells però els ànecs van créixer i li van eixir braços i finalment la família va demanar disculpes al ànecs que van a aceptar i aleshores aquesta família no va tornar a caçar més.Segons la meua manera de vore-ho és una crítica a la caça ,perquè , què passaria si els animals foren grans i amb braços i nosaltres xicotets i amb plomes


Esta bien
ResponElimina