L’HIVERNACLE DEL TERROR
També
m'he llegit l'Hivernacle del terror, és un altre dels llibres que us
recomane pel misteriós que és. Compta la història de Daniel.
Daniel
és un xiquet que viu amb els seus pares, un dia seu iaio es va a viure
amb ells, i des del primer dia decideix utilitzar l'hivernacle que
usava el xiquet per jugar, ja que estava abandonat. L'avi omple
l'hivernacle de plantes estranyes però el sembla feliç quan està dins,
alimentant les plantes amb pocions secretes. Però comencen a passar
coses estranyes. Primer desapareix la iaia Green sense deixar rastre i,
després, el gos stanley. Daniel està convençut que l'hivernacle està
relacionat amb les desaparicions. Però no pot demostrar-ho perquè no se
li permet entrar, i perquè té por. Al final el llibre acaba amb que
Molly, la germana de Daniel, es menja la planta.
És un llibre divertit i misteriós.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada