Paul és un huracà ,ell va augmentar la velocitat dels seus vents. Abans era un tornat no molt gran però després de mitjanit del dia 14 - d´octubre del 2012 es va transformar en un gran huracà.
Va ser descobert a la mitjanit del 14 d´octubre del 2012, a nou-cents deu quilòmetres al sud-oest de la punta sud de la península de Baixa California i es mou en direcció nord-est.
Amb una velocitat de 11 km por hora.
L`Agència Oceanogràfica i atmosferica (NOAA) dels Estats Units va avisar que el govern de Mèxic va emetre una alerta de tempesta tropical per la costa oest de Baixa California del nord, de Santa Fe fins al port San Andresito.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada