Han descobert un planeta nou
Científics de la Universitat de Yale (EEUU) han descobert un planeta rocós compost de grafit i diamant, dues vegades més gran que la Terra i amb una massa huit vegades major."La superfície d'aquest planeta pareix estar coberta per grafit i diamant en compte d'aigua i granit", va assenyalar el investigador principal, Nikku Madhusudhan, de la Universitat de Yale.
El planeta es crida 55 Cancri e, és un dels cinc planetes que orbiten al voltant d'una estrela semblant al Sol en la constel.lació de Càncer, a 40 anys llum de la Terra, relativament prop, per la qual cosa es pot veure a simple vista.
El planeta orbita tan ràpid que un any dura 18 dies, enfront del 365 de la Terra, és a més extremadament calent ja que, segons els investigadors, la seua temperatura alcança els 2148 graus centígrads.
Jo crec que la tecnología avançarà molt i descobriran molts planetes, faran molts avanços per a descobrir l'espai i tots el seus misteris.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada