M´agrada molt com han quedat aquestos treballs esta molt be fer treballs de radio y de TV es molt divertit i a més aprenem tots,he escoltat tres i tots son fabulosos
M´agrada molt com han quedat aquestos treballs esta molt be fer treballs de radio y de TV es molt divertit i a més aprenem tots,he escoltat tres i tots son fabulosos
ResponElimina