Ens veiem el 8 de juny a Madrid !
Revista digital de 6é de Primària del CEIP Lluis Vives de València. Curs 2012-2013
dimecres, 15 de maig del 2013
Així de contents estem i així celebrem els VII Premis Edublogs
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Enhorabuena a todos ...sois magníficos!!!!!
ResponEliminaGenial....una alegria...
ResponEliminaMuchas gracias, nos ha quedado bien.
ResponEliminaGracias a todos, ¡ha salido genial!
ResponElimina¡Està molt bé! ¡Gràcies Espiral!
ResponEliminaQue bé, a vore si guanyem un altre concurs, que amb aquesta professora guanyarem tots.
Home,clar que sí, amb tots els treballs que hem fet guanyem tots,ja que aprenem moltes coses.
Elimina¡Lo habéis hecho muy bien! Es un premio merecido, habéis trabajado mucho todos, alumnos y profesora.
ResponEliminaGracias a todos.
De nada
ResponElimina