Lo mejor el anuncio. Pero lo demás también está genial.
Jaja, es veritat.
A sí Eva, moltes gracies per montar tota la radi.
¿Que anuncio de los dos,el mio y Lorenzo o el de Lorenzo y Nancy?
Esta molt be fet es nota que l´as donat molt de temps a radio guacamole.
Lo mejor el anuncio. Pero lo demás también está genial.
ResponEliminaJaja, es veritat.
ResponEliminaA sí Eva, moltes gracies per montar tota la radi.
ResponElimina¿Que anuncio de los dos,el mio y Lorenzo o el de Lorenzo y Nancy?
ResponEliminaEsta molt be fet es nota que l´as donat molt de temps a radio guacamole.
ResponElimina