Molt bé Ana! Quina alegria m'has donat al veure les fotos. Ja pensava jo que ningú havia fet cas a la proposta de les fotos matemàtiques. Ara el que estaria fantàstic es que posares títol matemàtic a cada foto.
Molt bé Ana! Quina alegria m'has donat al veure les fotos. Ja pensava jo que ningú havia fet cas a la proposta de les fotos matemàtiques. Ara el que estaria fantàstic es que posares títol matemàtic a cada foto.
ResponElimina