M'agrada molt aquest pintor i el treball t'ha quedat molt bé Javier. Alguna vegada he pensat treballar-lo a classe, però ja no tenm temps.
gracies Eva
M'agrada molt aquest pintor i el treball t'ha quedat molt bé Javier. Alguna vegada he pensat treballar-lo a classe, però ja no tenm temps.
ResponEliminagracies Eva
ResponElimina