ERO
a RTVV
Javier
Bisbal
Als valencians no els suposà cap canvi tirar a 1295 treballadors de RTVV.
- L´ERO
L´ERO de Canal 9 planteja eliminar tots els departaments tècnics de televisió i ràdio i la matjoria de periodistes.
Els directius de RTVVno es voran afectats per L`ERO i es relacionaran amb empreses subcontratades, es a
dir , les instalacions de RTVV,públiques, passaran a formar part d´empreses privades. Als valencians aixó no els suposara cap canvi, hauran de pagar el deute de la mala gestió dels directius.
dir , les instalacions de RTVV,públiques, passaran a formar part d´empreses privades. Als valencians aixó no els suposara cap canvi, hauran de pagar el deute de la mala gestió dels directius.
- Privatització de CANAL 9
La situació ha empitjorat els últims anys.Però porten molts anys treballant per a privatitzar RTVV. Ja ho van intentar a 2003 i els tribunals no ho van fer posible. Però les lleis han anat canviant per aconsegir-ho.
- Parar L´ERO
Es tracta d´una decisió política i la mobilització hauria de fer comprendre a la Generalitat que el que ha anunciat és d´una gravetat terrible.Amb presió, podem canviar la decisió,encara que som conscients de la dificultat.
- L´ERO vist pels treballadors
¡No al ERO de Canal 9!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada