dilluns, 25 de març del 2013

Així érem....

A què no hem canviat tant?  Ací podeu veure al xiquet o xiqueta que sempre dureu al vostre interior . Conserveu-lo!!
Us podeu reconèixer ?  Punxeu sobre el Padlet i afegiu algun comentari...

3 comentaris: