A què no hem canviat tant? Ací podeu veure al xiquet o xiqueta que sempre dureu al vostre interior . Conserveu-lo!!
Us podeu reconèixer ? Punxeu sobre el Padlet i afegiu algun comentari...
Us podeu reconèixer ? Punxeu sobre el Padlet i afegiu algun comentari...
Jaja... Què graciosos que estàvem tots.
ResponEliminaA la mayoría los he distinguido pero de las chicas no se ni una.
ResponEliminaYo no sé quien soy, no sé si soy Fedra o Mina
ResponElimina