Els dies de pasqüa Pepito plorava perquè el catxirul.lo............
Amb les fotos de la Setmana Cultural us dic adéu. S'hem guanyat unes bones vacances.
Sigau bons i bones i sobre tot, sigau feliços!!!
Ens veiem !!!
La música del vídeo:
Mon pare no té nas
Els ocells
Què divertit ha siguit. Gràcies Eva pel vídeo. Hi ha algunes fotos molt gracioces.
ResponEliminaÉs veritat va ser molt divertit, les fotos son genials Eva! sobretot las del centre medioambiental...
ResponEliminaQue be ens el vam pasar
ResponElimina