El meu pare Joaquim, en la nostra família; més conegut per Ximo, va nàixer a València el 8 juny de l’any 1964. Va nàixer a la clínica “La Cigüeña”. Ell és el fill més petit dels seus germans, ja que són tres germans. En té un germà, el més major que es diu Enric Iborra, i una germana; que és la mitjana dels germans que és diu Eugenia Iborra. La seua mare es diu Joana Posadas, però li diem Jane. I el seu pare es deia Josep Iborra.
El meu pare va anar al col·legi Lluis Vives, i després va anar a l’institut Lluis Vives també.
Es va casar amb la meva mare a l’any 1998 en Argamasilla de Alba (poble de la meua mare). Em va tindre a mi a l’any 2001. La meua mare volia posar-me Margarita Adelaida, igual que la seva mare; la meva avia, però el meu pare, va canviar la “t” per la “d”. A l’any 2004 va tindre amb la meva mare a la meua germana a la qui li van ficar de nom Mariona.
El meu pare ara té 48 anys, però dins de poc va a tindre els 49. Ell treballa d’arquitecte i també dóna classes d’arquitectura. Ell treballa a l’Universitat Politècnica de València (U.P.V), al igual que la meua mare.
Al meu pare li agrada molt escoltar música i llegir. El meu pare és molt seriós a l’hora del seu treball, però quan està a casa és molt graciós.
També vaig conèixer ton pare i els seus germans.
ResponElimina