Salvador era el meu veí, vos preguntareu per què he fet aquest text sobre el meu veí, perquè suposadament aquest text era d’un home familiar important per a tu, però Salvador era com el meu iaio, el volia molt i vivia al costat de la meua casa, a la mateixa planta, Salvador es quedava moltes vegades amb nosaltres ( Mina i yo) quan els meus pares se n’anaven a treballar.
Recorde que sempre veien les tres mateixes pel·lícules, “La reina Cobra”, “Ali Baba i els quaranta lladres” i “ Les Mil i una nit” .Com era més xicoteta m'encantaven eixes pel·lícules, també em recorde de que sempre menjàvem una “coca cola” i un "san jacobo".
Recorde que sempre veien les tres mateixes pel·lícules, “La reina Cobra”, “Ali Baba i els quaranta lladres” i “ Les Mil i una nit” .Com era més xicoteta m'encantaven eixes pel·lícules, també em recorde de que sempre menjàvem una “coca cola” i un "san jacobo".
Salvador tenia molts animals, ocells, gossos fins i tot va arribar a tindre esquirols . Una s’anomenava “Mari” i l’altra “Pili”, tenia dues gosses una s’anomenava Nineta i l’altra Magdalena. Nineta era seua i lladrava molt i li mossegava.Salvador ballava veient la pel·lícula Reina Cobra i Nineta li lladrava i era molt graciós i Magdalena era d’un amic seu. Salvador era gai, el seu nuvi va morir d'un tumor celebral.
Salvador es vestia de dona solament per a fer els seus shows a una discoteca a Eivissa, va guanyar un premi i li van donar una copa. Un dia estàvem jugant amb un videojoc i vaig guanyar i per eixa bobada em va donar la copa. Salvador també ens cosia molts vestits de princeses que nosaltres volíem com el de “Ariel” o el de “Blancaneus”...
Salvador va morir fa 3 anys en 2010, era molt bona persona i molt important per a mi, mai el vaig a oblidar.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada